dimecres, de setembre 17, 2008

Osaka

Diumenge 14: Avui toca visitar Osaka, així que anem cap al castell. Agafem el tren i ens deixa a un parc. Fa una calor insoportable!

Mica en mica ens anem acostant. Arribem al castell i entrem, al pujar les escales exteriors hi ha una mena d'aspersors per treure una mica la calor de sobre, però no es noten massa.

Per fora el castell és una passada, però per dins està reconstruit com un museu, així que no conserva quasi bé res del que tenia abans, una llàstima. Anem al mirador superior i fem fotos, i després anem baixant i ens van explicant l'historia del castell.

A les últimes plantes hi ha armadures i katanes, i també hi ha com uns videos projectats en uns pessebres, que ens ensenyen com era la vida feudal d'aquell temps. A sota de tot comprem una moneda i hi grabem un missatge amb una màquina que hi ha allà. És bastant més difícil del que sembla!

Surtim i baixem la muntanya, i pel camí ens trobem un samurai que explica contes. Dinem a un xiringuito de pinxos que hi ha a mig camí, i un cop hem acabat agafem el tren fins a Den Den Town, el barri electrònic d'Osaka.

Un cop arribem, entrem a una galeria comercial subterrània. Una vegada a fora, no sabem exactament on es troba la zona comercial que busquem, així que anem buscant i entrem a una zona de restaurants i pachinkos. Allà hi trobem la nostra primera sala recreativa! Està clar que hi entrem bastant ràpid.

Hi ha moltes màquines de premi de ganxo, i un munt de màquines en general. Amb el Jaime fem una partida al Taiko no Tatsujin (un arcade de tocar els tambors japonesos al ritme de la música). Surtim i anem a buscar el super potato, que és una tenda de 2a mà de videojocs.

Buscant buscant entrem a un edifici que té música a les plantes superiors. Al surtir, com que estem una mica cansats intentem trobar un bar per prendre algo, però sembla que no són massa aficionats a surtir, ja que només hi ha restaurants, així que acabem anant a un McDonalds per beure una cocacola.

Finalment acabem trobant Den Den Town, però ja és tard i algunes tendes comencen a tancar. Entrem a una tenda de figures que encara estava oberta, és impressionant! De fora semblava petita, però té 5 plantes plenes de figures, maquetes i demés frikades.

Surtim i també trobem el Super Potato, però ja està tancat, així que anem a sopar a un lloc que només entrar has de comprar el que vulguis menjar a una màquina de tickets, com si fos de parking. Llavors has de donar els tickets a la cambrera (que tenia una de les veus més agudes que he sentit mai) i inmediatament et porten el menjar. Molt útil si tens el temps just per menjar.

Abans de tornar a l'hotel, ens tornem a passar pels arcades, però aquest cop anem a la planta baixa i descobrim les novetats que estavem esperant: Street Fighter 4 i Tekken 6! Un cop ja no tenim ganes de jugar més, toca tornar cap a l'hotel. A l'endemà anirem cap a Kyoto!

Etiquetes de comentaris: , , ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

1 Comentaris:

Blogger @moctronics ha dit...

El Jaime sembla k estigui jugant al teken aquest per obligació jajaj el vas amenaçar o algo, per fer la foto??

Jaime tio animate, sino mira el de a tu lao k bien k se lo pasa!!