dimecres, d’agost 20, 2008

Museu Ghibli

Durant aquests dies de descans, em van arribar a casa les reserves pel Museu Ghibli per el dia 24, que s'han de canviar a la taquilla per les entrades reals, de manera que ja ho tenim quasi bé tot enllestit per poder marxar cap al país del Sol Naixent!





Ara mateix em trobo fent números per saber els Yens que haig d'anar a demanar en efectiu, ja que segons tinc entès és millor emportar-se'n tants com se'n puguin, ja que la seguretat a Japó és molt elevada i en canvi és dificil poder utilitzar les tarjetes occidentals com Visa o Mastercard. Demà començarem a definir finalment la ruta que hem de fer!

Etiquetes de comentaris: , , ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

1 Comentaris:

Blogger Kojirō Naruse ha dit...

Doncs jo vaig fundir a saco amb les tarjetes de credit xDDD

20/8/08 7:44 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************