dilluns, de setembre 01, 2008

It's retro time

Aquest cap de setmana el meu germà va estar fent neteja de joguines que tenia por ahi sense jugar, de les quals algunes encara eren meves, així que vaig requisar-ne algunes abans de que acabéssin a les escombraries, i de pas vaig rebuscar dins del bagul a veure què hi tenia encara, i això és el que en va surtir:

Una espasa del He-Man, una pistola dels Caçafantasmes, un Alien, un Ronarudo amb una disfressa de Frankestein i un Transformer.

Els numerobots (col·lecció sencera i tres lletres)


I finalment, encara que ja ho sabeu la majoria, després de molt de temps al darrere, he aconseguit trobar una NES en perfecte estat, tant la consola, com els mandos, la caixa, els manuals, els cables, TOT. I a sobre, amb el Super Mario Bros per provar-la, jejeje. La joia de la corona!



Etiquetes de comentaris: ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

2 Comentaris:

Blogger Kojirō Naruse ha dit...

Que porc!! XD Ja saps que tambe en busco una.
A veure si tinc tanta sort com tu.
Per cert, no m'enrecordava gens que poses Version espanyola a la tapa, que xungo xD

2/9/08 9:14 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Como mola la NES ! por cierto no recuercordava q el mario tubiera 2 players xD

La monda !

2/9/08 9:15 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************