dimecres, de juny 11, 2008

Sam and Max Paper Version

Després d'un temps des de la meva primera incursió en la "papiroflèxia friki", i després de trobar una pàgina molt xula per fer models senzills, em vaig decidir a portar a la vida paperil un parell de personatges clau en la meva vida com a videojugador: El gos detectiu Sam i la cosa-conillesca Max!!





Cada cop em miro amb més ganes el Green Hill de Sonic...

Etiquetes de comentaris: , ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

1 Comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

mmmmmm creo q cojere la plantilla y aré un Guybrush, sería guai no?

20/6/08 6:40 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************