dimarts, de maig 06, 2008

Denno Coil

Ahir vaig acabar de veure la serie d'anime Denno Coil, segurament ha estat una de les sorpreses més agradables que he tingut mai al començar una serie nova sense saber-ne practicament res.



Només començar, Denno Coil ja et dóna aquella familiaritat, aquella sensació de proximitat que transmeteixen qualsevol de les pelis de Ghibli. I aquest "feeling" de Ghibli no s'acaba aquí, si no que es manté durant tota la serie, així com la qualitat d'animació que no decau ni en un sol episodi, cosa poc vista últimament ja que la majoria de series tenen una animació molt bona en el primer i últim episodi i poc més. No per res ha estat 10 anys en producció!




La historia tracta sobre un futur no massa llunyà, on unes ulleres amb funcionalitat semblants a la realitat augmentada són ja d'ús quotidià i es fan servir per moltes coses: Accedir a Internet, trucar per telèfon, estudiar, treballar... La serie ens posa a la pell de la Yasako, a qui acaben de traslladar de ciutat degut a la feina del seu pare. Al poc d'arribar a la seva nova casa, la seva cibermascota (un gos que només es pot veure a través de les ulleres) es perd dins d'un bug d'una de les parets del carrer. Al no saber què fer, haurà de demanar ajuda a una de les seves noves companyes, la Fumie, una hacker acostumada a tractar casos com aquests.



Aquest és el punt de partida d'una de les millors series que he pogut veure últimament, i sense cap mena de dubte, mereixedora del premi "Millor serie d'anime del 2007" juntament amb l'anime Tengen Toppa Gurren Lagann, que es va entregar a la Tokyo Anime Fair.

Us deixo amb un preview de la serie, subtitulat en anglès!

Etiquetes de comentaris: , ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

3 Comentaris:

Blogger Unknown ha dit...

Hola Beak, m'apunto la serie per veure-la! :P això si, quan tingui temps que vaig molt liat!
et deixo la dire del meu blog:
http://danierublog.wordpress.com/
Salutacions den Danieru

8/5/08 10:06 a. m.  
Blogger wAkE_uP ha dit...

Jo vaig començar-la aquest estiu, però al començar la uni vaig haver-ho de deixar per falta de temps T_T

Això si, quan pugui m'hi torno a posar, que realment és una serie molt bona... I original! Que també s'agraeix XD

Salutacions!

9/5/08 12:07 a. m.  
Blogger eva potter ha dit...

m'he vist 4 capitols més xD fins la semana q ve no en miro més!i lo bo és que... m'està agradant !! no t'emocionis xD

ps. tinc un powerpoint q t'encantarà xD a l'herni i al jaime els hi va molar JAJAJJAJAJA XDDDDDDDDDDDDDD qn t pilli x msn t'ho passo

8/6/08 7:22 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************