dissabte, de desembre 01, 2007

Tengen Toppa Gurren-Lagann

Nova sèrie de GAINAX, i ja només per això està al punt de mira de tothom. Després de veure com GAINAX es convertia en una fàbrica de merchandising, poca cosa podem esperar sobre les seves noves creacions.

Tengen Toppa Gurren-Lagann és una sèrie en la que no hi tenia gaires espectatives, ja que no va ser de les sèries que més em cridéssin de les estrenes d'abril, i per tant la vaig deixar per més endevant.

Al cap de poques setmanes vaig anar veient que cada cop hi havia més gent comentant la sèrie, cada cop més gent amb avatars i firmes amb motius de Gurren-Lagann i cada cop més gent dient que és la sèrie del 2007. Així que a la que vaig poder, vaig baixar-me els 4 primers capítols.

Em vaig trobar amb un començament força lent, però que feia preveure una bona trama, i a excepció del famós "capítol nº4", cada episodi nou anava fent créixer les espectatives de la sèrie. En aquests moments, i només un parell de setmanes després d'haver-la començat (contant una setmana que quasi bé no vaig poder veure res pels exàmens) ja estic a punt d'acabar-la, i no podria estar més d'acord amb totes aquelles opinions que deien que és una gran sèrie, i això que a mi els mechas tampoc és que m'entusiasmin. Menció especial als "eye-catch" (el dibuix que surt abans i després de la publicitat), que tots tenen un disseny excel·lent!

Ara queda el més difícil de tot... que no la caguin al final!


Etiquetes de comentaris: ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

1 Comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

UOUOUOUOU !!!!!! la mondaa !!

5/12/07 5:17 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************