diumenge, de novembre 18, 2007

El beicon furioso!

Tot i que s'espatllava més del que m'agradaria, l'atracció del Furious Baco de Port Aventura ha estat una gran experiencia, ja que no m'esperava una acceleració tant ridículament impresionant. De 0 a 135 en 3,5 segons! OMG! Tot i que un video no li fa tots els honors que mereixeria, és millor que res:



Per altra banda, avui he instal·lat amb el meu pare el CD-MP3 al cotxe, el model DEH-P6900IB de Pioneer, que a més et permet controlar des de la mateixa radio els àlbums que tinguis dins de l'iPod. Per fi podré decidir què escoltar en els meus trajectes! Yay!

Etiquetes de comentaris: ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

3 Comentaris:

Blogger Nylonathathep ha dit...

La atracció del Bacon va salvar el dia xD

Sort que ens vam decidir a quedar-nos a la cua, encara que hi haguessin aquells dibuixos horribles xD

18/11/07 11:50 p. m.  
Blogger Unknown ha dit...

El bacon va estar prou be, millor del que esperava.

Aviam quan em portes a fer un rulo amb el punto amb el ipod enxufat :D

21/11/07 11:25 p. m.  
Blogger iron-fix ha dit...

Té bona pinta l'atracció aquesta llàstima que no vaig poder venir. Per altra banda molt chulo el reproductor, pioneer es bona marca (y)

22/11/07 9:55 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************