dilluns, d’abril 28, 2008

Novetats!

Per fi, aquest divendres em va arribar la càmera de fotos nova, una Panasonic FZ-18. De moment té moltes opcions i moltes configuracions, així que encara no he pogut provar cada cosa, però he pogut començar a fer les primeres fotos i a provar el magnífic zoom òptic de 18X que té.




Ahir també vam poder penjar finalment el pòster de Blacksad que em vaig comprar pel Saló del Còmic. És bastant gran, així que impresiona força :P




Aquí podeu veure el dibuix sencer:

Etiquetes de comentaris: , ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

4 Comentaris:

Blogger Unknown ha dit...

Peazo càmera la que t'has pillat. Crec k ja sé qui será l'encarregat de les fotos pel viatge a japó :D.

29/4/08 12:31 a. m.  
Blogger wAkE_uP ha dit...

Uff, quant temps sense passar per aqui... xD

Ja vec que et cuides bé eh? ^^
Jo també em volia comprar la làmina aquesta enorme de BlackSad, però l'economia només em va permetre pillar-me'n una de petiteta u.u (la del final del primer comic, que surt ell caminant per la ciutat). Això sí, en quant pugui, l'enmarco i li busco un bon lloc a l'habitació XD

I rls de càmera tmb! A vere si omples el flickr ara que la tens eh? :P

30/4/08 1:47 a. m.  
Blogger Hawkins ha dit...

Ei, no havia parlat mai amb tu, però m'encanta el peluix del Garfield que tens a la capçalera del llit xD. On el vas comprar?

6/5/08 12:22 p. m.  
Blogger BeaKManiak ha dit...

Uhmmm... És un regal de quan jo era petit, i d'això ja en fa uns quants anys, així que em temo dir-te que no tinc ni idea d'on m'el deurien comprar.

De fet... ara que hi penso no sé ni QUI m'el va regalar, així que... ^__^u

7/5/08 12:11 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************