dilluns, de juny 09, 2008

iPhone? No! iPod Touch!

Avui tota l'actualitat tecnològica recau sobre el famós iPhone 3g, que al final ha resultat no ser tant com deien els rumors i s'ha quedat a mig camí. Doncs bé, avui només volia deixar constància de que per fi tinc a les meves mans el iPod Touch de 32 GB i m'ha deixat meravellat, estic segur que ens portarem molt bé. Gràcies Kojiro per portar-me'l des d'EEUU!!

A més, com que ja l'he desbloquejat, puc instal•lar moltes aplicacions de tercers, jejeje!

Per cert, per probar què tal funciona el navegador que porta integrat, he escrit tota aquesta entrada des del Touch, això m'anirà de perles pel viatge a Japó!!

PD: Llàstima de l'escriptura "inteligent", que m'està rectificant el que poso cada dos per tres. Vaig a mirar com es treu!

Etiquetes de comentaris: ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

2 Comentaris:

Blogger Nylonathathep ha dit...

Wow! Te hasta la ele geminada xD

10/6/08 1:37 p. m.  
Blogger BeaKManiak ha dit...

I no saps el que em va costar trobar-lo xD

10/6/08 2:35 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************