dimecres, de maig 28, 2008

Status 1.0 up!

Després de treballar-hi una mica, finalment he pujat al blog el que seria la primera versió del meu "Status", que podeu veure aqui a la dreta, on explica a què estic jugant, veient i llegint actualment.

Aquests últims dies el status estava escrit a pelo, i a més no podia tenir molta llargada ja que si no agafa més d'una línia de text degut a l'amplada de la columna, i això no m'agradava gaire. He pogut automatitzar els textos que aniran surtint, de manera que només haig de modificar un TXT en comptes de refer tot el SWF cada cop que canvïi alguna cosa.

Així, a més de tenir un status més xulo que abans (no gaire més XD), he pogut refrescar una mica la memoria amb l'actionscript, que el tenia bastant oxidat. Suposo que aquesta no serà la última versió que faré, però de moment vaig mica en mica. Potser abans de tornar-m'hi a posar faig un pack de logos nous pel blog, que els que van surtint encara ja tenen el seu temps, qui sap.

PD: Demà a les 12 de la nit s'acaba el compte enrere de ReBoot! Tornarem a veure l'owned del "Starting today"?

Etiquetes de comentaris: ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

2 Comentaris:

Blogger Nylonathathep ha dit...

Llegir dos llibres alhora és no disfrutar-ne cap xD

5/6/08 8:37 a. m.  
Blogger eva potter ha dit...

he de dir q aixo es molt mes maco que el fons negre amb una lletra q es movia q em vas passar a mi xD jajajajajjajaaaaaa

enfiiiiiiiiiiiii ReBoot sembla q continua :O

8/6/08 7:19 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************