dilluns, de juny 18, 2007

18-06-07: Primer aniversari!

Sembla mentida com passa el temps, eh? Ja fa 1 any que vaig decidir fer la "neteja d'estiu" al blog i començar una nova etapa, aquest cop amb un plantejament diferent sobre com portaria el blog a partir d'aquell moment.

Vaig començar a personalitzar-me una mica tot el blog, l'estètica, els continguts... moltes més coses arribarien més endevant (de fet sempre estic mirant com puc posar aquest o aquell efecte al blog) ja que llavors el blog es trobava "en obres" de forma indefinida, però mirant com està el blog avui dia puc dir que n'estic molt content i satisfet de com ha quedat.

La veritat, al principi no pensava que això del blog durés més d'un o dos mesos, però gràcies també a la participació de tota la nostra comunitat bloggera particular, he pensat que val la pena anar posant-hi noticies interessants, curiositats, o videos xorres, ja que en el fons és una manera d'expressar-me que m'ha acabat agradant força.

Espero poder repetir un post semblant d'aquí a un any més!

BeaK

Etiquetes de comentaris:

********************************************************************************** **********************************************************************************

1 Comentaris:

Blogger iron-fix ha dit...

Fent una vista enrere, si que han passat moltes coses en 1 any, però espero que el pròxim sigui almenys tan o més bo que el derrer ;)

18/6/07 9:06 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************