dilluns, de juny 04, 2007

Es baixa el teló

Es puja el teló i...

Doncs ja està, ja s'ha acabat. L'obra ha surtit molt bé, els nanos s'hi han posat molt aquests últims dies, i sembla que el patiment d'aquesta temporada ha valgut la pena. Merci a tots els que vau venir a veure-la, i als que tenieu la intenció però no la possibilitat, m'ha animat moltíssim (encara que al moment no vaig poder estar massa amb vosaltres). Es tanca una època i se n'obre una altra. Ara només queden petits detallets, acabar de tancar l'any omplint fitxes i fent valoracions, un parell de sopars i punt i final, tot i que és com si ara ja s'hagués acabat.

A l'acabar avui he pogut ajuntar-me amb uns quants monitors i ex-monitors amb els que vaig pujar com a alumne o que vaig tenir com a companys monitors al taller, i hem estat parlant de vells temps, fent un repàs a tot el que hem anat fent, dels moments divertits, tristos, de rebel·lió que vam tenir. En aquest moment m'he sentit molt afortunat d'haver pogut compartir aquests anys amb gent així, i haver pogut créixer com a persona. Ho trobaré a faltar!

... es baixa el teló. Títol de la pel·lícula?
********************************************************************************** **********************************************************************************

1 Comentaris:

Blogger Nylonathathep ha dit...

El amperio contra Paca!

4/6/07 7:25 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************