diumenge, de maig 27, 2007

Conseqüències



Dissabte 2 de juny a les 22:00 i diumenge 3 de juny a les 18:00, al Centre St. Vicenç.

Conseqüències, obra en la que hi participen 14 nanos d'entre 15 i 16 anys, serà l'última obra que dirigiré com a monitor del Taller de Teatre, i que per tant us animo a que vingueu a veure-la i que em poseu verd per últim cop XD

Se'm fa bastant estrany pensar que d'aquí una setmana ja s'haurà acabat tot, després de tant de temps per muntar-ho tot i assajant-ho perquè els dies 2 i 3 tot surti bé. La veritat és que em fa molta pena deixar el Taller, després d'estar 8 anys com a alumne i 4 anys més com a monitor, però ha arribat un moment que hem de donar pas a la "sang nova" i mirar endavant.

Espero que el fet de deixar el Taller no talli els vincles que hi tinc allà, tot i que sé que això és altament possible, ja que de fet és el més comú... M'hauré de buscar alguna cosa per fer els dissabtes per la tarda a partir de l'estiu. Alguna suggerència?
********************************************************************************** **********************************************************************************

5 Comentaris:

Blogger wAkE_uP ha dit...

Aquest cap de setmana és la fira del meu poble, jops! Sempre s'ajunta tot T_T
Espero que surti molt bé (seeeeh, segur que si XD) i mira que patir per no saber què fer un dissabte a la tarde...! Temps lliure! Sempre hi ha algo a fer quan es té temps lliure :P
Però ja que demanes una suggerència... Podries passar-te al cinema, ja que tens experiència en Teatre. A fer un curt em refereixo XD Potser no queda gaire bé, però lo bé que t'ho/us ho passareu no us ho treu ningú xP

30/5/07 10:56 a. m.  
Blogger Nylonathathep ha dit...

Ara ja no tindras excusa per deixar-nos tirats xDDD

Jo no podré venir perque estaré malalt.

30/5/07 8:56 p. m.  
Blogger Unknown ha dit...

jaja, lo de fer un curt no taria mal. Podriem acabar de grabar cert curt k vam començar l'11S del 2001. XDD

31/5/07 4:43 p. m.  
Blogger eva potter ha dit...

estudia. xD


com jo. puta merdaaaaaa

vindre aket kap d semana, jat trucare!

31/5/07 10:03 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

Vente a la Joso conmigo XD total ha llegado un punto en el q ya no hace falta saber dibujar XD

3/6/07 8:34 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************