dilluns, de juny 11, 2007

Dragon Ball AF

Avui presentaré un misteri que ja fa dies que em volta pel cap, i que tot i que no em treu la son, se'm fa molt estrany.

Una de les llegendes urbanes sobre anime més esteses (junt amb el suposat "episodi final" de Doraemon, més pròxim a un culebrón que a un capitol normal i corrent de la sèrie) és l'anomenada Dragon Ball AF, un bulo que ja fa molt de temps que va donant voltes, i que gràcies a Internet quan menys t'ho esperes, tornen a resurgir. Se suposa que DB AF és la continuació de Dragon Ball GT, on es donen tota mena de fusions estranyes i de nivells de superguerrer que farien posar la pell de gallina a Toriyama, però tot es redueix a les fantasies i fanarts creats per fans.

I on està el misteri? No en l'absurd argument de la suposada sèrie, això està clar. El misteri prové d'un fil del fòrum de Frozen-Layer, creat farà uns dos anys, que tracta sobre aquest bulo que comentava, i en el que hi vaig participar dient una tonteria. Si feu clic aquí anireu al fil en qüestió, i veureu com a la meva firma tinc enllaçat el meu blog, com a molts altres fòrums pels que em passo. Per tant, cap la possibilitat que algú, veient que es pot clicar en la meva firma, entrés al blog a través d'aquest missatge, o de qualsevol dels altres 360 missatges que tinc en aquell fòrum. De possible ho és, ara, és bastant improbable que algú busqués pel fòrum un fil de fa més de dos anys, i que justament entrés al meu blog gràcies a aquell fil, tenint jo missatges més recents pels que poder entrar.

Doncs bé (i aquí està el misteri), des de fa cosa d'unes setmanes, que m'estic fixant gràcies al seguiment que es pot fer de les visites que rep el blog a través de l'imatge del fons de tot, que sí que hi ha algú que ha entrat al blog a través d'aquell enllaç. De fet, ha entrat més d'un, de dos, i de tres, ja que cada dos o tres dies hi ha algú que entra a través d'aquell enllaç, un fet que no m'acabo d'explicar, ja que com ja he comentat, el fil no té gens d'activitat des de fa un parell d'anys. A més, per fer-ho més misteriós encara, el 99% de visites que rebo a través d'aquest enllaç provenen d'Amèrica del Sud, i de tant en quan també hi entra un italià XD

Curiós, si més no. Potser posant alguna imatge dels cutre-fanarts que hi ha les visites se'm multipliquin. Algun detectiu a la sala?


Etiquetes de comentaris: , ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

2 Comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

y la de ten shin con la bulma que? jajaja seria increible o el fullet tortuga con el carin, o el nappa con el pilaf XDDDDDDD

11/6/07 9:23 p. m.  
Blogger Nylonathathep ha dit...

SPAMMER!

xD

El fanart es CASI tan nociu com les fanfictions xDDD

13/6/07 1:37 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************