diumenge, de juny 18, 2006

Neteja d'estiu!

Després de trobar la pàgina de Flickr.com, i com ja sabreu la majoria dels que llegeixin aquest blog, he decidit fer-me una conta i pujar les fotos que tenia des de feia mil anys al PC, per allò de que passin a la posteritat i tot això que diuen. Podreu veure el meu flicrk fent clic AQUÍ. La veritat és que tot aquest rollo de pujar part de la meva vida a Internet m'ha fet recordar que tenia un blog (xD), així que he decidit fer una mica de neteja de tot això i he deixat només l'últim parell de missatges. A veure si ara m'animo a escriure una mica més, encara que sigui per escriure qualsevol coseta que només a mi m'interessi, jejeje.

De moment us deixo amb la recomanació d'una sèrie anime: Fate/Stay Night (24 capitols i finalitzada), una sèrie d'un noi que es troba de cop i sense saber com, enmig d'una guerra entre bruixots que lluiten per aconseguir el sant grial. Però no lluitarà sol en aquest caos...

Jo he seguit la versió d'AU, però hi ha bastants fansubs que l'han feta.

Etiquetes de comentaris: ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

0 Comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************