divendres, de juny 29, 2007

Ració de videos!

De tant en quan vaig guardant videos del Youtube per si algun dia no sé què posar aquí. Doncs bé, tot i que encara tinc alguna cosa a la recàmera, com que se m'han acumulat força videos interessants, en poso alguns aquí. Que aprofitin!

Extret del documental Super Size Me, un video que em va cridar l'atenció: Comparació d'hamburgueses i patates naturals i del Mc Donald's, tancades en un pot. Què aguantarà més? I el que més us sorprendrà: FINS QUAN AGUANTARÀ??


Daft Punk a cappella:


Boníssim! Un programa japonès que consisteix en adoptar una forma per no xocar contra la paret i caure a l'aigua! XD


Oh no! A Hitler l'han banejat del Live de Xbox 360! :O


Un video curiós: Jugant al Pong a les façanes dels edificis EN TEMPS REAL!


I per ara ja està! La propera actualització suposo que serà una de debò xD

Etiquetes de comentaris:

********************************************************************************** **********************************************************************************

2 Comentaris:

Blogger Nylonathathep ha dit...

Ara no podem dir allo de "Potato Defeated" xD

/arsehole mode
El ultim es mes aviat arkanoid, no?
/arsehole mode off

30/6/07 8:54 p. m.  
Blogger BeaKManiak ha dit...

Uhmmm... doncs sí XD

El fet de que l'espectacle es digués "De Pong Game" em va despistar.

PWNED!

30/6/07 10:09 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************