divendres, de gener 26, 2007

The world will burn!

El concert d'ahir de Therion va ser espectacular i diferent. Un total de 8 persones (dos guitarres, un baixista, un bateria, dues cantants femenines i dos de masculins -un d'ells amb una 3a guitarra-) van pujar a dalt de l'escenari per interpretar els temes més coneguts de la banda, a més de presentar el nou disc que van treure fa poc.

Aquest cop, el setlist va estar molt més compensat que en el concert d'Iron Maiden i les cançons noves eren bastant bones, a més que el nou disc comença a apuntar cap a un estil més power-metal que l'estil més dur que han portat aquests últims anys.

Va ser un concert una mica diferent, allunyat del típic concert d'himnes i del públic cantant tots alhora (excepte alguna cançó), però amb una gran càrrega de tons, ritmes, guitarres i corus, tots alhora. Anava una mica a l'espectativa per veure què m'hi trobaria, pel fet de que pel tipus de cançons que tenen és complicat que la gent memoritzi les lletres com en altres grups. Tot i això, em vaig quedar de pedra al veure la gran qualitat del grup en directe, cosa difícil tenint en compte la dificultat d'igualar les veus gravades a l'estudi. També s'ha de dir que es veia que el grup s'ho passava bé, perque els cantants no van parar d'actuar i fer tonteries, sobretot un que es penjava del sostre XD

En fi, que vaig sortir molt molt molt content d'allà, i que em vaig emocionar moltíssim en sentir cançons com Wine of Aluqah, Birth of Venus Illegitima, Ginnungagap o l'esperada To Mega Therion, que em va fer posar la pell de gallina al sentir-la en directe tant ben interpretada.



Després poso alguna foto que vaig fer amb el mòbil, que tot i que no es veuen gaire bé, algo és algo :D

EDIT: Aquí les teniu!





Etiquetes de comentaris:

********************************************************************************** **********************************************************************************

4 Comentaris:

Blogger eva potter ha dit...

uu! no tan suspes el concert xl temporal cm a frança! xD ieeeeen!
bueno ia mescoltare algo dakesta gen...!muak!

26/1/07 11:06 p. m.  
Blogger Nylonathathep ha dit...

Celebro que disfrutessiu (Per poc metalero que jo sigui xD)

Per fí hem acabat School Rumble (Ni Gakki xD)! Tot i que... Bé, la meva opinió está al meu blog xD

Al Ras!

27/1/07 3:30 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

yeh!

28/1/07 6:34 p. m.  
Blogger Unknown ha dit...

El concert va ser la canya. Sobretot el "Flash of laaaiiiight, frooom the sky above" XD

28/1/07 11:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************