dilluns, de gener 15, 2007

I encara tinc la meva cadira

Aquest cap de setmana he estat a Sevilla, i la ciutat m'ha agradat molt, és molt diferent al que podem trobar aquí, tot i que està relativament al costat.

Dos dies no donen per massa, però del que vaig veure, segurament em quedaría amb la Giralda, ja que sempre he tingut certa predilecció per aquestes grans construccions religioses (encara que jo no ho sigui gens xD).



També em va agradar molt el barri de Santa Cruz (antic barri jueu de la ciutat), és tan xulo que sembla un decorat :P

Per altra banda, haig de dir que em va decepcionar enormement tot el recinte de la Expo 92, que es troba en un estat lamentable ja que està tot abandonat, i no sembla que s'hi fagi res ni que ningú ho cuidi. Una llàstima, tenint en compte l'embergadura d'alguns edificis i el profit que se'n podria treure.

Abans he dit que el millor va ser la Giralda. Mentida, el millor de tot va ser el menjar XD Vaig fer un FAT amb majúscules, i s'ha de dir que tot estava boníssim. Ja m'havien comentat que s'hi menjava molt bé, però no pensava que tant XDD
********************************************************************************** **********************************************************************************

3 Comentaris:

Blogger Nylonathathep ha dit...

Recordo quan vaig anar-hi fa anys ja, i el la Expo ja estava podrint-se da mala manera. Es el que li espera al recinte del Fórum, em temo...

Sort que tens de conservar la cadira, que sino no podries ficar-te a EOL durant tantes hores xDDD. Dona gracies al FSM xD

16/1/07 1:43 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

ye! asi me gusta, probando gastronomia! XD

16/1/07 3:09 p. m.  
Blogger eva potter ha dit...

jo desde la expo 92 no hi he anat mes...pero no em molaria trobar-ho com dius k està, pk era mol xulu i mol divertit tot allo! :(

ke be ke encara tinguis la kadira XD

20/1/07 12:22 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************