dimecres, de desembre 20, 2006

No està tot perdut...

A l'instant que em van dir que el concert de Video Games Live a Espanya havia desaparegut de les llistes del tour oficial, vaig anar al seu fòrum, per saber què havia passat amb el concert i les raons de la seva sobtada desaparició. Doncs bé, aquest matí un dels organitzadors m'ha contestat això:

Don't worry!! It's coming in 2007!

Lots of BIG announcements happening in Jan! Please sign up to our mailing list and you'll be the first one to know!

Que més o menys vindria a dir això:
No et preocupis!! Vindrà durant el 2007!

Pel gener hi haurà molts anuncis importants! Siusplau apunta't a la mailing list i seràs el primer en saber-ho!


Pel que sembla, al gener tenen pensat de donar més detalls del DVD que editaran d'aquí poc, així que deuen tenir alguna que altre sorpresa preparada. També val a dir que fa temps que estic apuntat a la mailing list, i que encara espero que m'enviin alguna notícia xD No està tot perdut!

Etiquetes de comentaris: ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

6 Comentaris:

Blogger wAkE_uP ha dit...

Yay! ^0^

20/12/06 5:22 p. m.  
Blogger Nylonathathep ha dit...

Celebrémoslo valorando el trabajo de la droga y sus efectos devastadores que me estimula a diario!

20/12/06 10:36 p. m.  
Blogger eva potter ha dit...

ajajjajaja llopis aixo ha estat bo xD

bueno doncs ke be malegro x tu josjos xo io tinc una noticia millor: ja se el titol del nou llibre de harry potter pk soc aixi de llesta jajajaj OLEEEEEEEEE BIEEEEEEEEEEEEEN NO SAS KOM STIC KE PETO DEMOCIO MARE MEVA XD
muaaakk espero k finalmen s faci akt concer...jijs

22/12/06 2:04 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

r si es verdad...por q sino nos moriremos de ravia XDD

22/12/06 11:22 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

B

22/12/06 11:23 a. m.  
Blogger BeaKManiak ha dit...

B? Premi al comentari més original de tot el blog XD

23/12/06 2:16 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************