dijous, de desembre 14, 2006

Video Games Live a Espanya!

La Video Games Live vindrà a Espanya! Ahir vaig descobrir-ho anant a la pàgina oficial de l'orquestra. De moment tenen un TBA (To Be Announced), i tampoc posa a on faran el concert (tot i que tampoc hi ha massa llocs importants on poden fer un concert així...).

Si voleu saber més sobre l'orquestra podeu llegir aquesta entrada que vaig escriure o anar a la pàgina oficial, on dins l'apartat Tour veureu el TBA Spain.



Algú s'animaria a venir amb mi si fos fora de Catalunya? ;)

Etiquetes de comentaris: ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

3 Comentaris:

Blogger Cavalery ha dit...

Ueeeeeee!!

Primer comment!!
A vere si venen per BCN i aixis podem nar a veurel's!

La verdad es que sentir KH en directe...... boooohhhhhhhhhhhhh

: D::::::........

14/12/06 7:20 p. m.  
Blogger wAkE_uP ha dit...

Sugoiiiiiiiiii!! *o*
Quina bona noticia m'acabes de donar! ^^

Segons les dates, sembla que ens haurem d'esperar cap a mitjans de l'any que ve (o finals)... Nosta gens malament! =D Jo m'animo a anar on sigui per veure-ho! XD

PD: Em va molar molt la tira còmica aquella! ^_^

wAkE_uP

15/12/06 11:38 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

yo voi aunque reviente XDD escuchar un sonic en directo o cualquiera XDD hemos jugado a casi todos jaja

15/12/06 12:11 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************