dilluns, de gener 22, 2007

Dia de compres virtuals

Com que aquest cap de setmana no m'he trobat massa bé i quasi no he sortit de casa, m'he desfugat fent algunes compres per internet :P

M'he comprat quatre CD's de música, dos de Therion (que aquest dijous és el concert a Razz2) i dos de música basada en el manga de Yotsuba:

A Amazon.com he trobat un pack que feia temps que estava buscant, el de llançament dels discos Lemuria i Sirius B, que van sortir a la venta el mateix dia en un pack especial d'oferta, però que ara es venen per separat i que per tant, tenir els dos significa gastar-te el doble. No sé com és que encara tenien stock del pack a Amazon ja que el pack té uns dos anys, però bé, ja està de camí ^___^

Lemuria/Sirius B


Ja fa uns dies que vaig llegir uns comentaris sobre un parell de discos de música basats en el manga de Yotsuba, editats aquí per Norma. Yotsuba és un manga d'aquells que, tot i la seva simplicitat, t'enganxen i enamoren des del primer moment. Tracta d'una nena de 5 anys molt innocent, que comença a descobrir el seu entorn. Amb títols com aquests et preguntes en quin moment hem perdut aquesta felicitat innocent de la nostra infantesa. Molt, MOLT recomenable, un dels millors mangues que he llegit mai, ja no per l'argument en sí, sino per la sensació entranyable que desprèn el personatge de Yotsuba, i que fa que te l'estimis tant. En fi, tornant als cd's de música, la qüestió és que despres de llegir la review, la curiositat em va poder i em vaig baixar un dels discos.



La primera sorpresa va ser quan vaig descobrir que el compositor era el mateix que el de la banda sonora d'Azumanga Daioh (curiosament del mateix autor que Yotsuba), una BSO que té personalitat pròpia, molt rica instrumental i rítmicament. Això ja era una bona senyal. Llavors vaig veure que el disc representava "Un dia a la vida de Yotsuba", i que cada cançó era una acció que feia Yotsuba, i que t'havies d'anar imaginant el què passa, en plan música clàssica. La veritat és que em va sorprendre que estigués tant ben adaptat i poder-me imaginar cada acció que faria la Yotsuba, tot i només tenir una petita pista en el títol de la cançó. El segon disc, segons he llegit, està basat en una suposada excursió a la neu, i les aventures que allà hi passa.

Dit i fet, vaig buscar a Play-Asia els dos discos, i utilitzant els 21$ que tenia estalviats del programa d'afiliació, més un descompte de 5$ que vaig trobar, més un descompte d'un parell de dòlars per comprar el pack dels dos discos, la compra m'ha sortit molt bé de preu tenint en compte el que valen, jejeje

Yotsubato! Image Album



Ongaku CD Yotsubato Kumikyoku - Fuyu Shogun



+ Yotsuba:

Paròdia de Yotsuba amb l'opening d'Azumanga Daioh <-- GENIAL XD
Yotsuba i la pesca
Yotsuba i la venjança
Yotsuba i l'astronomia
Yotsuba i el mussol
Yotsuba és invencible

Etiquetes de comentaris: , ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

6 Comentaris:

Blogger wAkE_uP ha dit...

Yotsuba és un amor *o*
I no tenia ni idea que hi havia discs basats en el còmic!
Tenen molt bona pinta ^¬^

22/1/07 5:14 p. m.  
Blogger Nylonathathep ha dit...

El flash es brutal xDDD

22/1/07 10:24 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

XD me han entrado ganas de ir al continuara a comprar OST's XDD q tengo pendientes unas cuantas !

23/1/07 12:11 p. m.  
Blogger eva potter ha dit...

compra-m coses a mi tambe, tio ranciii xD

23/1/07 7:23 p. m.  
Blogger BeaKManiak ha dit...

El dia que deixis de parlar de Harry Potter XD

23/1/07 7:57 p. m.  
Blogger eva potter ha dit...

hmmmm .....bueno pos no compris resss

24/1/07 10:17 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************