dilluns, de novembre 20, 2006

Hype 142%



Sí, aquest friki-video significa que a hores d'ara hi ha prop de 600.000 afortunats que ja juguen a la Wii, ja que aquest diumenge va sortir a la venda a EEUU. Com que només han fet que surtir imatges, videos i opinions reals, estic hypejat fins a limits insospitats... Us he dit ja que m'hauré d'esperar fins a Nadal per tenir la meva? XD

Estic segur que això no passa gaire sovint:


També ha sortit la PS3 a Japó i a EEUU (a Europa ens haurem d'esperar), tot i que amb poc més de 200.000 unitats en total (amb el que podríem considerar aquest llançament poc més de llançament simbòlic).

Per altra banda, han aconseguit ja carregar codi sense firmar en les dues noves consoles, tot i que la PS3 ho fagi de forma lícita i la Wii a través de la retrocompatibilitat amb la scene de GameCube.

Etiquetes de comentaris: , ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

2 Comentaris:

Blogger Nylonathathep ha dit...

Hype, hype hurra! xD

No pateixis k kuan me la pilli ja farem un Wiikend! xD
(EL jaime no pk no la reservat i s kedara sense jajaja)

20/11/06 11:53 p. m.  
Blogger wAkE_uP ha dit...

Que crack el iaio jugant als bolos XDDD

Doncs si, si que hi ha ganes de provar-la... Tot i que jo, per ara, m'esperaré a comprar-la ^^

Nota mental: no grabar un video damunt d'una cadira d'oficina... Com la lia el tio XD Jo ja patia: encara se li caurà la Wii.....

21/11/06 12:17 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************