dilluns, d’octubre 30, 2006

Satisfacció 1 - Butxaca 0

El Saló del Manga ja s'ha acabat, i ha deixat petjada a les carteres de tots els assistents. Al final no vaig poder aconseguir la firma del Katsura... passava de perdre tot el matí fent cua per només una firma (llàstima xD).

Aquest ha estat el meu balanç:










Kingdom Hearts 2 i Death Note. El primer de tela i el segon de paper (me'l van regalar al stand de Glénat).


Lupin the IIIrd 1 - Guía del Saló - La Espada del Inmortal 19
Death Note 1 - ¡Yotsuba! 5 - Black Jack 1 - Full Metal Alchemist 1


Spike Spiegel de Cowboy Bebop i Auron de Final Fantasy X


I encara m'han d'arribar un parell de joies més:
















Sora de Kingdom Hearts 2 i Ceres Victoria de Hellsing

Etiquetes de comentaris:

********************************************************************************** **********************************************************************************

7 Comentaris:

Blogger Nylonathathep ha dit...

Yeah. Les figuretes la kaña. Jo nkara he d passa a buska el meu Auron xDDD

31/10/06 12:38 a. m.  
Blogger wAkE_uP ha dit...

Osti, quina caña de Ceres Victoria.... Sugoiiii! *o*
Jo aquest saló no m'he comprat gaires coses... Falta de peles u.u Això si, va caure un poster de tela de l'Snake wapíssim! xD

31/10/06 12:45 a. m.  
Blogger display neim ha dit...

Ohhhhhhhhh tremendo el spike mola molt, bueno tot en general. Mersi per comprarme el comic, et dec encara els deu euros, dema paso pel teatro i et pago..xD

31/10/06 8:23 p. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

oooooooooh q caña, ya me los enseñaras...q caña XD ah y ya me diras los precios de las dos ultimas XDD!

31/10/06 9:40 p. m.  
Blogger BeaKManiak ha dit...

Al final vaig trobar el Spike per 27€ a un stand, mentre a tot arreu valia 40 XD Per això el vaig pillar, que si no, no el pillo ni boig XD

M'acaba d'arribar el rebut de les figures, en total em surt per 70€ (35€/figura), quan al Saló, la del Sora costava 70€ ella sola i la de la Ceres 60€... Ganga! :D

1/11/06 1:23 a. m.  
Anonymous Anònim ha dit...

uo, e aqui una persona que save comprar! XD

1/11/06 1:26 p. m.  
Blogger eva potter ha dit...

sisi...pero tu no tens dos peluxes del detectiu conannnn :D jajajajaj

...dormo amb ells

...son tan makus





aixxxxx xD

salo wai xD

5/11/06 11:51 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************