dimecres, d’octubre 04, 2006

Euskal 14 al Flickr

Després d'uns dies sense actualitzar per culpa de la petada del meu disc dur portàtil (que m'ha robat la majoria del temps lliure... i el que em sobrava l'invertia en el KH2), he pujat les fotos d'aquesta passada Euskal al Flickr, ja que fins aquest diumenge no les he pogut tenir totes.

Podeu accedir directament a les fotos d'aquest any fent clic aquí, o entrant al meu Flickr per la pàgina principal.

Al tenir una conta gratuita només ensenya les últimes 200 fotos (tot i que no borra les més antigues), però ara mateix tampoc estic per gastar-me 24$ per un servei que utilitzo tant poc, així que us haureu de comformar en veure només les últimes fotos agregades.

Panoramica

PD: 400 visites al blog... Mola :D

Etiquetes de comentaris:

********************************************************************************** **********************************************************************************

1 Comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

falta una foto de la tienda de informatica q tenia 25 vervatines a 6 euros XD merecia una foto jaja XD

5/10/06 3:19 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************