dissabte, de setembre 30, 2006

Per fi!

Després de mesos i mesos d'espera, per fi ja tinc el KH2! (ueeee)

També de pas m'he comprat la guia oficial del joc, i m'han regalat unes postals promocionals amb artworks del joc. Ara a veure si aquests 4 anys d'espera han valgut la pena o no...



PD: Aquesta és l'entrada nº 50 al blog! Qui ho diria! :D

Actualització després de portar unes hores de joc:

La veritat és que tan sentir criticar el doblatge m'havia fet preveure el pitjor, però ara estic escoltant-lo pel meu compte i la veritat és que està molt bé, dóna molt la talla.

De moment tots els personatges em convencen bastant, tot i que algunes frases queden una mica rares, sobretot les que són curtes tipus "què?". El que no m'esperava era el tipus de veu del Goofy, que tot i tenir a l'actor original no s'assembla gens a la que posa en els dibuixos. Espero que millori més endevant com diuen alguns ^^u

Les veus que més m'agradaven en el doblatge americà eren les del Riku i l'Ansem, i aquí sembla que estan bastant ben escollides. Del poc que vaig jugar al KH2 americà vaig comprovar que la majoria de veus secundaries deixaven MOLT que desitjar, cosa que en aquest no passa, i m'alegra molt :D

El que sí que se'm fa molt estrany són les escenes flashback del principi on surten escenes del KH1, que a l'estar tant acostumat a escoltar-les en anglès, veure-les doblades al castellà em fa l'efecte com si estigués veient alguna altra cosa (encara que el final em continua posant la pell de gallina XD).

Seguirem informant...

Etiquetes de comentaris: ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

2 Comentaris:

Blogger eva potter ha dit...

m'alegro x tu!! xD

2/10/06 5:42 p. m.  
Blogger wAkE_uP ha dit...

Mare mare! Ja em diràs que tal esta! XD Jo encara no me l'he comprat, per que abans de jugar-hi volia re-jugar el KH1... Però encara no he tingut temps >_< Supose que ara esperaré a que surti en platinium... Una, que no es tant fan com tu i pot esperar una mica més xD :P
Salutacions!

3/10/06 3:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************