dilluns, d’agost 20, 2007

London calling!

Demà m'en vaig per fi a Londres! Estaré una setmaneta fora, torno dimarts 28 per la nit. Tinc ganes de marxar cap allà, el Regne Unit és l'origen de tantes coses que m'agraden...



Per cert, acabo de demanar la 3a part del joc Phoenix Wright, que surt dijous a Japó, així que suposo que quan torni ja estarà al caure i podré viciar. Bieeeeeeeen! :D

Etiquetes de comentaris: ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

3 Comentaris:

Blogger wAkE_uP ha dit...

Jugaràs al Phoenix Wright en japonès? Però si tot és texte!! O_O

Que vagi molt bé el viatge! ^^

22/8/07 11:49 p. m.  
Blogger iron-fix ha dit...

a reveure!

23/8/07 1:24 a. m.  
Blogger BeaKManiak ha dit...

@wake_up: Nomeeee... que el joc també inclou l'anglès! Que la saga m'agrada, però no tant com per pillar-me un joc només en japonès i no entendre res! XD

29/8/07 11:12 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************