dilluns, de juliol 09, 2007

Ska!

Divendres passat vam anar a veure la Tokyo Ska Paradise Orchestra, un grup ja veterà dins de la música ska que es va deixar veure per la sala Apolo de Barcelona.

Va ser el primer cop que vaig anar a un concert pagant de ska, i m'ho vaig passar molt bé, vaig disfrutar moltíssim. Va ser una festa! :D

Després vam anar a sopar a un bar que hi havia al costat i van tardar com una hora en portar-me un maleït llom amb formatge... uns incompetens, vamos. Llavors ens vem acostar a plaça Catalunya, ja que la nostra intenció era anar a l'Ovella Negra, però com que estava plena, vam anar a un bar de rock que està al final del carrer Tallers i ens vam passar mitja nit cantant cançons de la nostra infancia XD

Un parell de videos del divendres que hem trobat pel YouTube:

Down Beat Stomp

En aquest video surto jo! Sóc el de la camisa blanca de la part d'abaix :P

The Godfather

Etiquetes de comentaris: ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

2 Comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO SKA POGO

XDD

9/7/07 2:32 p. m.  
Blogger Nylonathathep ha dit...

Va molar

Deviem perdre 10 kilos de tant suar xDDD

10/7/07 3:39 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************