dissabte, de febrer 23, 2008

De compres

Aquesta setmana m'he comprat un parell de coses per Internet, per una banda tenim el pack format pel joc de DS "Apollo Justice", també conegut com a "Phoenix Wright 4" junt amb un joc de cartes amb els personatges de la saga:


Per altra banda, els de Telltale Games em van enviar un mail sobre la reedició de "Sam & Max Surfin' the Highway", una recopilació de les aventures en còmic de Sam & Max, que havia estat descatalogada durant anys i era la preferida pels especuladors d'eBay. Com que ja feia temps que jo la buscava (i que no estava disposat a pagar les barbaritats que en demanaven), em vaig interessar per veure l'edició, i em vaig acabar quedant l'edició especial de tapa dura, numerada i signada pel creador d'aquest duo: Steve Purcell.

Etiquetes de comentaris: , ,

********************************************************************************** **********************************************************************************

1 Comentaris:

Blogger iron-fix ha dit...

uo sam&max en comic mola!

25/2/08 3:09 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************