dissabte, d’agost 05, 2006

The Real Silent Hill

Semblava una peli normaleta, correctament basada en el videojoc de mateix nom: "Silent Hill".

Però després de donar voltes a l'argument, de llegir per fòrums algunes teories bastant interessants del perquè passen unes coses o unes altres, d'intentar relacionar la història original a la de la pel·lícula, veus que és una peli de la que en pots treure molt més suc del que sembla en un principi.

Llegint aquestes teories, me'n vaig enterar que realment existeix un poble com Silent Hill (treient els fenòmens paranormals, clar xD). És a dir, un poble amb una mina subterrània la qual es va incendiar, i que té combustible per continuar cremant durant 1000 anys. Aquest poble es diu Centralia, i està als Estats Units.



Hauré d'anar fins a Centralia per treure'm Silent Hill del cap?

PD: Aquest és l'última entrada abans de marxar de vacances a París una setmaneta, així que disfruteu-la! :D

Etiquetes de comentaris:

********************************************************************************** **********************************************************************************

2 Comentaris:

Blogger wAkE_uP ha dit...

Si si, la peli té tela... Personalment la vaig trobar molt acertada, i com tu dius, una adaptació molt molt molt ben aconseguida ^_^
L'argument també em va agradar molt, però jo, en canvi, després de pensar-hi molt (però molt molt eh? xD) vaig arribar a la conclusió que li falta algo... Per a mi la peli concreta massa saps? Osigui, als jocs sempre et queda la confusió, els finals sempre es poden interpretar de varies formes (bé, i no només els finals, sino també els personatges, els monstres, els escenaris... TOT! xD). A la peli, és deixen força clares algunes coses... que potser a mi m'hagués molat més interpretar-les diferent. Però buenu, això ja són gustos personals XD
Un 10 pel Gans, el director. Boll, aprende! >_<
PD: Esta molt bé el tru blog! Encara que no hi firmi, sapigues que m'hi passo sovint xP
Salutacions!

5/8/06 11:29 p. m.  
Blogger eva potter ha dit...

a mi m va agradar la peli u vax passa fatal xo m va nkantar!!...xo despres no vaig poder dormir >.< pk tava sola aksa i x tot arreu veia zombis. al joc casi no he jugat, xo ara segur k ja no u faig xD

10/8/06 7:33 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

********************************************************************************** **********************************************************************************